Kyllä tämä joulun odotus on ressaavaa aikaa.Sairaslomalla ollessaankin on pakko yrittää siivota kotia ja vähän leipoa,ettei kaikki jäisi just siihen joulun alle. Kyllähän kaikki järjestyy,kun saa tehdä asioita pikkuhiljaa,eikä niistä ota sen suurempaa stressiä,kukahan senkin on keksinyt,ettei kaikesta muka tulisi stressiä? Mua ainakin ittee vaivaa jos kaikki paikat on ihan epäjärjestyksessä,kait mä oon sitten jonkun mielestä joku siivous neurootikko. No onneksi mä oon nyt sitten voiton puolella,kun on siivottu ja joululahjatkin on melkein kaikki hankittu ja paketoitu,joulukortit postitettu,niin voi kait tässä sitten hetkeksi huokaista :)Että ei muuta kuin joulun odotusta vaan kaikille!

p.s. Tehkää itte joulun piparit! On satakertaa parempia kuin kaupan ja plussana kotiin tulee ihana tuoksu :)