Jos jotakin meinaa tehdä, niin mielellään pitäisi olla oikein iloisella tuulella. Koska mulle käy ainakin aina niin, että kun jotain aloitan tekemään, niin taatusti siinä menee myös jotain pieleen ja menee hermot! :(  Piti ommella työhuoneeseen verhoja, kun pitkät verhot ei enää kelvanneet, piti saada kappa malliset. Joten aloitin ompelun ja kuinka ollakkaan kone aloitti heti temppuilun. No kaikesta vastustamisesta huolimatta verhot roikkuvat nyt omilla paikoillaan ja vaikka tarvitsinkin hieman apua niiden tekemiseen, niin lopputulos oli kuitenkin kaunis:

Kuvat on valitettavasti vähän tummat. Kangas on marimekon heinä kangasta ja todella ihana kuosi.

Sitten parit taulut mitä tuli tehtyä:

Elikkä kaksi ensimmäistä on tehty marimekon kankaasta nimeltä Keisarinna ja viimeinen, joka mun oli pakko ostaa, koska se oli mun mielestä niin hauska ja sopii hyvin mun askarteluhuoneeseen on myös marimekon kangasta ja nimeltä kulkue. Taustana on käytetty styroksi levyä, joka on noin 1m x 1,2m, eli aika isoja tauluja:) Kankaat on kiinnitetty nuppineuloilla. Itse olin todella tyytyväinen näihin ja sitten kun näihin kankaisiin kyllästyy, voi tietenkin ostaa uudet.