Haaste # 79

SISARUSSUHTEET

Voit lähestyä aihetta hyvin perinteisesti tai ainoana lapsena hieman päinvastaisesti soveltaen. Mikä on suhteesi pikkusiskoosi, suojeleva ja ehkä jopa hieman äidillinenkin? Entä isoveljesi, millaisia ajatuksia hän herättää? Jos olet ainut lapsi, oletko joskus kaivannut sisaruksia ja miltä ainoana lapsena olo on tuntunut? Entä omat lapsesi, miten koet heidän sisaruutensa? Tai omat vanhempasi, miltä heidän esimerkkinsä ja käytöksensä on tuntunut omien sisarustensa suhteen? Aihetta voi lähestyä eri näkökulmista, tulkitse vapaasti.

Eli tälläinen oli tämän viikon haaste. Tässä mun versio siitä, eli minä ja mun sisko :

Mun mielestä tämä tämän kertainen inspis twist oli aika haasteellinen.Mutta olin itse lopputulokseen todella tyytyväinen,sain kuin sainkin sen tehtyä. Ei nämä sisarus suhteet ole aina ruusuilla tanssimista, joten siksi lisäsin noihin sydämiin noi hakaneulat, että ne kuvais sitä että se voi myös joskus olla aika myrskyistä ja sattuakkin....